Arkadaşlar en sinir olduğum şey burda bir mesaj yazdığım halde pm ile ekleyin görüşelim mesajlarının gelmesi. Önce bi konuyu okuyun ne demişiz ? Rica ediyorum kırmak istemiyorum kimseyi bi okuyun konuyu..