Nullsix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlginiz İçin Teşekkür Ederim..Gördüğüm Kadarı ile Fiyatlar beklediğimin Bayaği üstünde
Hocam bunlari parça parça Alamaz miyiz..Toplama 2.El Parça Satan bildiğim yerler var..çok ucuza denk geliyor ayni özellikler.Yani sunucu için tavsiye eder misiniz Parça parça almamızı toplama pc gibi
Zor olur ama yapamazsın diye birşey yok, racksunucu.com vardı bu işi yapan natro'ya ait bir yer daha vardı şimdi aklımda değil.

Ama konu bu boyutta bir sunucu olduğu için asla toplamanı tavsiye etmem, 3 yıl yerinde teknik destek/garanti gibi olayları var bunların bir sürü teste tabi tutulup öyle sunuluyor müşteriye stabilite açısından böylesi daha güzel.

+ biraz önce dc.den bir arkadaşım HP alma parça temini zor gibi bir cümle kurdu bilmiyorum artık..