Ben sordum kendilerine bu mesajı da gösterdim bir bayi müşterisinin fdcturkey.com isimli hesap açıp içine spam dosyaları basarak böyle bir çalışma yaptığını söylediler. Muhtemelen forumlardaki art niyetli kişilerdir diye cevap aldım. Bence uğraşmayı isteyen bi sürü insan var buralarda. 2 yıl olacak neredeyse herkes en çok problemim var dediği anlarda bile ben gayet normal şekilde çalışmalarıma devam edebiliyorum bu firma ile. Zenginin parası fakirin çenesini yorarmış demişler ona benzer bir örnek, gayet iyi işliyorlar ve çekemeyen bir sürü insan var bu firmayı buna hepimiz emin olalım.
Yaw simdi bişey derdim ya neyse