Konu
asp de sorun
15-10-2006, 19:10:01
#17
disconnect
../ üst kalsöre erişim iznin yok.
ayalar.asp yi admin panelinin içinde çalıştır.
yani ayalar.asp admin panelinin içerisinde olsun. bu defa veritabanın mdb ise yine hata alabilirsin.