Konu
Ne yapacağımı bilmiyorum..!!!
15-10-2006, 17:26:20
#7
Ufuk Gedik
Ben zonguldaktayım.Haftaya karabüke gideceğim.Bir firmaya network kurulumu için.Bu adamlar sanırım karabükte whois bilgilerine göre.Tam ikamet ettikleri adresi biliyorsan ben görüşebilir durumu izah ederim?