Konu
Keşke Herşey Bir DELETE Tuşu İle Düzelse :(
05-09-2008, 18:50:51
#9
forumxtr
Gerçekten güzel olmuş, teşekkürler.
Özellikle dünyanında kutuda olması güzel mesajdı.