arkadaşlar ücretli hosta bedava domain kullanabilirmiyiz?süresi 25.01.2007 de biten bi paket var elimde.bu süre içerisinde bagzı dosyalarımı oraya yüklemek istiyorum.maksat boş kalmasın böyle bişey mümkün mü?
not : şimdi,domain ucuz git ala bitane demeyin domain alırsam dayanamam, bunun süresi bitince bide host derdi çıkar başıma....sadece bu hostun süresi bitine kadar kullanmak istiyorum...