Konu
Kaç Senedir Bu Alemdesiniz ?
04-09-2008, 01:31:41
#8
MBD
hatırlıyorumda o aralar e-kolay filan paket internet verirdi ozamanlar süperonline bayaa popilaritedeydi .. süperonline olan aboo nasıl hava olurdu
benimde vardı
56 k .. dı dıdı dı dıııt diye bağlanırdı