hatırlıyorumda o aralar e-kolay filan paket internet verirdi ozamanlar süperonline bayaa popilaritedeydi .. süperonline olan aboo nasıl hava olurdu benimde vardı 56 k .. dı dıdı dı dıııt diye bağlanırdı