r1011 adlı üyeden alıntı:
bence çok abartıyorsunuz öyle p-ornoluk bir durum yok. Ayrıca olsada sizin o siteye ne amaçla girdiğiniz önemli.
Amaç haber okumak. Ama gözünün önüne bir ****** resim geldi mübarek bugünlerde napıcan? İster istemez baktın o resme ve günah kazandın olay bu kadar basit yok böyle bir durum yok diyip bir köşeye çekilecek gibi değil.