Ramazan ayı boyunca haber sitelerine girmeye korkuyorum artık.
Gerek milliyet gerek habertürk gerekse gazetevatan ve birçoğu.
haber okumak için girdiğimde başta güzel ama sayfayı biraz aşağı indirdin mi p-orno siteleri aratmayacak şeyler çıkıyor.ramazanda ya bu bölümlerini kaldırsınlar yada adam gibi aşırıya kaçmayan haber yapıp resimler koysunlar.
benimle aynı görüşü paylaşanlarınız ve takip ettiğiniz haber sitelerini yazsın....