yeni üye oldun herhalde. bir mail aldım yerine, üye oldum bu maili aldım deseydin daha çabuk anlaşılır ve cevap yazılır(dı).
Neyse.. Yazdıkları linke tıklayıp hesabına gireceksin, ilk girişin olduğu için ilk 'zone' (diğer yerlerde 'campaign' deniliyor) ayarı yapmalısın -> hangi sitede reklam yapmak istediğini, reklam alanını kaça satmak istediğini vs.. gibi bilgiler yazdıktan sonra sana verilen HTML kodu web sitene yerleştiriyorsun.
Adbrite sayfalarında listelenmen için 1gün kadar beklemelisin ama sanırım (ki çoktandır adbrite kullanmıyorum) html kodları yerleştirip yerleştirmez hemen reklamlar yayınlanıyor (network reklamları,gösterim sadece UK/USA/CA trafiğine nasip oluyor).
bilmem anlatabildim mi