100 dolara ulaşmamışsan vermez tabi
100 olayına takılsam, yazmazdım bunu. 100 den çok çok fazla iken ödeme almadım 1 ay. Hem ben alma derdinde değilim, 100 den az olsa bile Ağustos kazancı işlenir o tabloya.
Şimdi de durumu bildiremiyorum, iletişi kaldırmışlar sanırım. Gidin FAQ, blog ile çözün diyor,
adsense-tr@google.com e mail attım otomatik cevap geldi.
Bunu yazmıştım.
Alıntı
Merhaba, pek çok arkadaşım Ağustos ödemelerini almalarına rağmen, benim panelde hala Temmuz kazancım görünüyor, Ağustos kazancım hala hesaplanmamış gibi. Eğer bir hata varsa ilgilenmenizi rica ediyorum.
Cevap: