Konu
adsense ve reklamstore reklamlarını...
02-09-2008, 13:56:03
#1
Abraxas
merhabalar,
adsense ve reklam store reklamlarını 1/2 değişim şeklinde kullanmamızda bir sakınca var mıdır acaba ?