fruit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
google işini yapmıyor ki.. kaç defa mail gönderdim sitesinden de şikayet formu doldurdum
reklamlar hala yayında! uyuyor mu bu google??
Belkide uyumak yerien ayın 14 ünü bekliyordur. Hevesini kursağında bırakmak daha hoş olacaktır.

Bu tip üç kağıtçılar dan size ne diyen dostlar. Sonuçta bu reklamların parası senden benden ondan çıkıyor. Adwords ile verilen reklamlar ile.

Tüm bu konuları unutsak bile bu tip hilekarlar yüzünden Türkiye çoğu ads sistemlerindne banlanmakta. Adbirite sanırım reklam koyuyorsun 2. gün de buraya reklam verin ile doluyor tüm kanallar Hilekarları temizleyeceksinki kalite gelsin. Kalite de herzaman yüksek gelirdir. Ozaman 0.01 lerden kurtulma zamanımız gelmiş olacaktır.