slm arkadaşlar bundan iki üç hafta önce sitemin olduğu sunucu çöktü host firması hdd den olduğunu söyledi ve iki hafta kapalı kaldıktan sonra yedeklerle kurdular ama 4 saat sonra yine hdd den dolayı çöktü... Ben de host firmamı değiştirdim ama daha iki gün oldu ki bu server da çöktü ve bunlar da hdd den diyor.. sizce ne olacak benim halim ... tüm hostları deneyip teker teker çökertmeyelim diye önce size sorayım dedim cevaplarınız için şimdiden teşekkürler

umarım bu olaylar sadece bir tesadif dizisidir