JiqqA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
buyur kardes indirdim yerde 3.7.4 beta dıyodu ındırdım koyudm umarım dogudur ısını gorur
ben tum dosyaları ındırdım lazımsa hepsını atayım sımdılık sadece ındex.php yı ıstemıssın onu koydum
Lisans hakkı gereken bir dosya paylaştınız, kaldırmanızda fayda var. Vbulletin'in bütün dosyaları lisans kapsamındadır.