buyur kardes indirdim yerde 3.7.4 beta dıyodu ındırdım koyudm umarım dogudur ısını gorur
ben tum dosyaları ındırdım lazımsa hepsını atayım sımdılık sadece ındex.php yı ıstemıssın onu koydum