helperman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir konuyu merak ediyordum vbb ye sorup öğrendim diğer arkadaşlarında işine yarayabilir düşüncesiyle paylaşayım.

Mesela domaininizi buraya transfer ettiniz 7 veya 8 ytl ye domaininiz hem vbb ye kaydoluyor hemde süresi 1 yıl uzuyormuş. Ben transfer için 7 ytl bir de domaini 1 yıl uzatmak için extradan bir domain ücreti daha yatırılıyor rbiliyordum meğer sadece 7 ytl ye işlem tamamlanıyormuş.

Selametle..!

Evet transfer için sadece tescil ücreti alınıyor. Ayrı ayrı tescil ve transfer ücreti alınmıyor.

Transfer prosedürü böyle.