Websahibi'ni hosting için tavsiye etmem. Sitemde bi' problem çıkmıştı siteye bağlanamıyordum. Sorunun sunucu kaynaklı olduğunu defalarca belirtmeme rağmen ilgilenmiyorlardı, en sonunda
sitemi taşıdım 1 hafta sonra mail geldi. "Sitenize şuan sorunsuz girilebiliyor, sorunu çözdük. İlginiz için teşekkürler"
Halbu ki site başka sunucuda