Hayırlısı olsun haklarında... İnşallah bu adımları ile yeni bir başlangıç yaparlar, co-location'dan buldukları vakti hosting müşterilerine ayırırlar da etrafta Websahibi'nden şikayetçi kişi sayısı böylece azalmış olur. Türkiye'nin en eski internet hizmetleri firmalarından birisi hakkında bu kadar şikayet olması kötü bir durum.