Konu
Kaspersky Anti-Virus 2009 (8.0.0.454)
31-08-2008, 15:47:27
#15
yelhosting
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Kaspersky den şaşmayın bilgisayarı kastığı filan yok kasar şöyle kasar siz her açıldığında tarasın olarak ayarlamışsınızdır tararken elbet kasacaktır.. Ben bilgisayar kullanmaya başladığımdan belli Kaspersky kullanıyorum ve memnunum.. Öneririm.