Kaspersky den şaşmayın bilgisayarı kastığı filan yok kasar şöyle kasar siz her açıldığında tarasın olarak ayarlamışsınızdır tararken elbet kasacaktır.. Ben bilgisayar kullanmaya başladığımdan belli Kaspersky kullanıyorum ve memnunum.. Öneririm.