Arkadaşlar ne zamandır mx ayarları falan uğraşmak istemiyordum. Ama sonunda bende girdim bu olaya ama keşke girmez olaydım. Problemim şu ki açtığım hesap falan herşey tamam durumda hatta mail@domainim.net kullanıyorum bile ancak önceden MSN için onaylattığım yani Windows Live ID olan fakat mail'i kendi posta sunucularımdan kullandığım mail adresinide aldım panelden. Sonra giriş yapmaya kalktığımda hata verdi. Ve o mail'ime giriş yapamıyorum artık hadi bunu geçtim inbox active:no dediği için o mail'i kendi posta sunucumda açsam bile hotmail'den e-mail alamıyorum Bu olayda bana yardım edecek arkadaşlara en güzelinden banner veya logo yapabilirim. Lütfen yardım edin arkadaşlar.
Ayrıca o mail'i panelden kaldırmak istediğimdede hata veriyor