portalda ve forum anasayfada çok fazla getirisi olmuyor çünkü direk sitenin adını yazıp gelen çok az, ben şuanda 1. mesajdan sonra 728*90 reklamstore ve 5. mesajın içinde de kare adtech kullanıyorum. Diğer mesajlara adsense yerleştirsem veya bunlardan birine yerleştirsem daha mı uygun olur?