konu trafficparking miş arkadaşlar..
ayrıca belirteyim.
evet o 3000 li rakam doğrudur.
daha fazlasını da alacağımı sanıyorum.
ayrıca sedo'yu nasılsa Türkleri enin de sonunda atarlar diye kullanmadığımızı düşünün kim bilir ne kazançlar giderdi.
iyi o zaman sponsorlar nasılsa sonuçta atıyorlar Türkleri diye hiç bir siteden para kazanmaya çalışmayalım olacak iş mi?
burada bir konu açılmış ve o tartışılırken bu sponsor kötü bana gelin bende iyisi var onu PM'den atayım bence çok uygun bir düşünce değil...
uygun değil diyen varsa ben de uygundur diyorum!
kötü bir bir niyetim de yok, yanlış anlaşılmasın mesajım . ayrıca ben de ref kodunuzu alayım lütfen PM ile
saygılar..