lores adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beyler daha güzel değilmi Pazartesi geçmesi.. Normalde %70 o parayı 1 günde bitirir .. Pazartesi gelirse oruçlu oruçlu parayı yiyemeyeceğinize göre rahat 1 hafta masayı iftarda donatırsınız..
Aslında pazartesi gelmesi hiç iyi olmadı. Okula kayıt yaptırmam gerekiyor. Ya zamanında gelmezse korkusu var şuanda bende