merhaba arkadaşlar,
köyümüz derneği adına kullandığımız bir asp script var elimizde, biz bu scripte bilgisayardan avatar yükleme olayını üyelerimize kullandırmak istiyoruz, fakat öyle bir seçenek yok admin panelde. bu konu hakkında yardımcı olurmusunuz?