Bildirgeç'in etiket sisteminin yanlış olduğunu düşünen arkadaşlara ben de katılıyorum. Bir sitedeki etiket sayısı içerik sayısından çok daha fazlaysa, yani tıklandığında birden fazla sonuç döndürmeyen etiket sayısı fazla ise bu nahoş bir durumdur. Etiketi metiketi beni ilgilendirmez de Bildirgeç'teki ateizmi kimi zaman apaçık kimi zaman ise gizliden öven bildirilerden ve kendini "maymunların torunu!" sanan materyalist çok zeki! kişilerin alaycı yorumlarını okumaktan gına geldiği için uzun bir zamandır Bildirgeç'e girmiyordum. Bu konuyu görünce bakalım değişen bir şey var mı diye bugün uzun bir aradan sonra tekrar ziyaret ettim. Yine ilginç! bir konu ile karşılaştım: "Tanrı'ya inanıyor musunuz?". Neymiş efendim, bir web sitesi insanların Allah'a inanıp inanmadığını oylamaya sunmuş ve ülkelere göre sonuçları gösteriyormuş (elbette "yes"e tıklayarak ben de görüşümü bildirmiş oldum). Yazının akabinde "No'ya basan taş oluyomuş" gibi ukala ukala tavırlar, yorumlar.. Elbette adam gibi yorum yazanlar da var. Allah'a inanan biri olarak yine uzuun bir süre girmeyeceğim Bildirgeç'e ve benim gibi düşünen bazı kişilerin de siteye sırf yukarıdaki sebeplerden girmediklerine/girmeyeceklerine şahit oldum. Yanlış anlaşılmasın: ateist olan kişinin görüşüne "Allah hidayet versin" der geçerim. Ancak insanların inanışlarıyla alay edilmesine razı olamam. Eh, Birdirgeç'e pr 0 hak müstehak bence..

Konuyla alakası yok ama Milliyet'in tarafsız olduğunu iddia eden kardeşimizin dünyadan haberi yok galiba. Doğan Medya bu ülkede, taraflı yayıncılığın önde gidenidir.