Scholes'un eline ---> bir kafa ve gol diyor spiker

ben tv'ye 5 metreden elle vurduğunu görüyorum adam staddan göremiyor

Diğer yorum yapanda önce hakemin bir kaç yanlış faul düdüğünden sonra hakem buraksın diyor kafayı yememek mümkün değil.

Show tv'de maç falan izlenmez.Sinirden maçı buraktım böle adamlara reyting mi verilir.