WhiteKey adlı üyeden alıntı:

kızmıyorum yaw <!-- # Tasarım ve Programlama : SpLack # --> buna kızıyorum sadece
herşeye tamam yürütürsün kullanırsın amaaa işte üstteki yazı adamı neyse..