arkadaşlar 4 veya 5 tane domain tescillenecek, fakat godaddynin herhangi bir özelliği var mı daha pratik daha ucuz daha güzel bişileri ? çünkü bir sürü özelliği bulunmakta... ? yoksa sadece normal satın mı alim tek tek