ben diyorum açmayın diye zeynel kullanmaya başlarken farkettik açığı ama bekliyoruz işte açmayın dedikçe açılıyor

kızmıyorum yaw <!-- # Tasarım ve Programlama : SpLack # --> buna kızıyorum sadece