HOCAM guzelde

yanı dedıklerını nasıl yapıcam

olay bu

showthread tablosunda sadece bu kodlar var

ne yapmam gerekıyor

 
<table class="tborder" align="center" border="0" cellpadding="5" cellspacing="2" width="100%">
<tr> <td class="thead" colspan="3"><span class="smallfont"><b><center>Konu Bilgileri</center>
</b></span></td></tr> <tr> <td rowspan="2" class="alt1" width="30"> <img src="/yildiz.gif"> 
</td> <td class="alt1" nowrap="nowrap"> <fieldset><legend><b>Konu Başlığı</b></legend> 
<center><b>$thread[title]</b></center> </fieldset> </td> <td class="alt2" nowrap="nowrap"> 
<fieldset><legend><b>Konudaki Cevap Sayısı</b></legend> <center><b>$thread[replycount]</b>
</center></fieldset> </td> </tr> <tr> <td class="alt2" nowrap="nowrap"> 
<fieldset><legend><b>Şuan Bu Konuyu Görüntüleyenler</b></legend> 
<center><b>$activeusers</b></center></fieldset> </td> 
<td class="alt1" nowrap="nowrap"> <fieldset>
<legend><b>Görüntülenme Sayısı</b></legend> 
<center><b>$thread[views]</b></center></fieldset> </td> </tr> </table>