Kanka sana neremle güldüğümü tahmin edemezsin.zahbahuauahauhauh
Apaçık r10 un r'sinden esinlenmişsiniz.
Kanka dediğin kişi nerden kankan oluyor ? daha ben kanka demiyorum sana noluyor anlamadım?
R'nin nereden geldiğini açıklamıştım, site adını görüp yorum yapmaktan vazgeç

tartışma ortamı olması için elinizden gelenin en iyisini yapıyorsunuz, çok teşekkürler.