E-net simdi bana msn üzerinden haberdar etti konuyu,
Kendisi ile 2 yıldır logo melodi işinde çalışmaktayım ve her ay ödemem gelmektedir. Bazen ben unutsam da o unutmuyor ve ödemem yapılıyor.
profilim :
https://www.r10.net/members/136-kos.html uye tarihim,mesajlarım,itradelerime bakabilirsiniz. Ayrıca ben kefilsem sweetdreams te kefildir.
herkese iyi çalişmalar.