forumda araştırırsanız, radmin,xkare,kos,ejder gibi pek çok arkadaşla logo melodi çalışması yapmaktayız ve yıllardır her ay düzenli olarak ödemeleri yapmakta oldugum bilgisini alabilirsiniz.