Herşey 56k modem ile uğraşa uğraşa aboneliksiz ilk internete girmem ile başladı.
İlk girdiğimde zaten siteleri gezerken bende bir merak oluştu.
Nasıl yapıyorlar? Onlar yapıyorsa ben niye yapamayayım?
Sonra google'da site nasıl yapılır diye arıyorum.

Tabi, o zamanlar hiç bir terimi bilmiyorum, ne arayacağımı bilmiyorum.
Zaman ilerledikçe hosting, free hosting, domain terimlerini vesaire öğrendim.
1 ay kullandıktan sonra eve fatura gelmişti.

Sonra babam kapattırdı.
3-4 ay internetsiz kaldıktan sonra, ne yapıp edip pederi ADSL alma konusunda ikna ettim.
Ondan sonra işte ücretsiz alan sağlayan sitelerde salakça siteler yaparak vaktimi öldürdüm.
HTML ile oyun sitesi, mizah portalı gibi salakça girişimlerimde oldu.