[media]http://www.youtube.com/watch?v=VRJiiOC3iBA[/media]


Çok beyendim bu rap'i ve sizinle paylaşmak istedim..
SÖZLERİ;
Bir el tutmak istersin ya bazen, yada birine sarılmak..
İşte tamda öyle bir anda, tamda öyle bir gecede..
Öyle bi soğuk olurki dünya,öyle bi donarki kalbin cehennem bile çözemez artık o buzları ! Heryer karardı, korkma sarıl bana, dunya yalan ama boşver elimi tut..
Herşey bitebilir, korkma sarıl bana, herşey yalan ama boşver elimi tut..
Herkes kalleş, korkma sarıl bana, bu gece çok soğuk boşver elimi tut..
Yine yalan atmadım, haydi darıl bana, son birkez olsada nolur elimi tut.. Dünya boşa dönebilir ama ben geri dönemem yapamam birdaha ölemem!!!
Gözlerim üstüne çığ gibi yaşlar dökülür ama ben yine seni sevemem !!
Olmaz yarim yalancısın sen, olmaz yaren çıkarcısın sen !!!
Sen yine deli gibi gel beni sev ama beni benden çok sevme sakın !!!!
Yalanının üstüne mum yaktım ben sakın onu söndürme ben yanarım !
Ağlamaklıyım, fayda varmıki, ateşlerdeyim çare varmı ki??
Gecelerin üstüne gün doğarmı ki, buz tutan kalplere kor düşermi ki??
Yalanlı dünya kahpe değilmisin, beni benden eden sen değilmisin?? Heryer karardı, korkma sarıl bana, dunya yalan ama boşver elimi tut..
Herşey bitebilir, korkma sarıl bana, herşey yalan ama boşver elimi tut..
Herkes kalleş, korkma sarıl bana, bugece çok soğuk boşver elimi tut..
Yine yalan atmadım, haydi darıl bana, son birkez olsada nolur elimi tut.. Kalbimin üstüne kumarlar oynadım, aşklar yalan mı?? yalanada doymadım !!
Üstüme geldiler ama kalp kırmadım, çektim derdimi sabrettim yine..
Sıktım dişleri, saklanıp ağladım, her gece yatağıma kederim yorgan !
Hayalime sarılıp adımı bir ansan, ah birde sorsan nasıl geçiyor ömür??
Durdur BENİ hadi ellerim yazmasın, güldür hadi beni gözlerim yanmasın..
Mutlu son olmasada arada sırada gel benim elimi tut neolur sanki..
Yine benim ol yine, yine bana gel yine, yine beni sev yine yeniden başa dön.
Karanlığın üstüne bir ışık yakalım, cigaram söndü yenisini yakalım !! Heryer karardı, korkma sarıl bana dunya yalan ama boşver elimi tut..
Herşey bitebilir, korkma sarıl bana herşey yalan ama boşver elimi tut..
Herkes kalleş, korkma sarıl bana, bugece çok soğuk boşver elimi tut..
Yine yalan atmadım, haydi darıl bana son birkez olsada nolur elimi tut.. SON BİRKEZ OLSADA NE OLUR, NE OLUR ELLERİMİ TUT !!