Malatyasporlu adlı üyeden alıntı:
banada at elmasım güneşim o pmden bakarsın bi erhan daha çıkarırsın piyasaya
Bi Erhan'ın daha piyasaya çıkması için, bir Erhan daha olması gerekir
O'da, daha üretilmedi
Ferro, yanaş bakim yamacıma