kişisel görüşünü önerip önermediğinide yazarsan güzel bi kaynak olur diye düşünüyorum
haklısın yazacaktım unutmuşum

. almadan önceki araştırmalarımda çok kötüleyen oldu datrıon markasını fakat inap ettim aldım. ben böyle laptop görmedim. arkadaşlar da aynı özellikte farklı markada laptop lar var ama datron hepsinden hızlı (kendi düşüncem) arkadaşlar srekli donma vb. sorunlar yaşıyorlar , Allaha şükür öyle birşey şimdiye kadar yaşamadım. vista kullanıyorum. gayet memnunum. yalnız ekran kartı 128, yani oyun oynamak isteyenler için düşük. ben oyun oynamadığım için böyle bir tercih yaptım sonuç olarak fiyatının üzeirnde bir alet tavsiye ederim ...