Gecen hafta aynı şeyleri bende düşündüm fakat bu iş için herhangi bi aracı siteye gerek yok, domaini boşta olan arkadaslar forumlardan ilan vererek kendileride yapabilirler.

gercek bilgilerle sözleşme yaparak olumsuz tüm olayların önüne gecebilinir.
tüm maddeleri yazarak domain sahibi ve kullanan kişinin sorumlulukları belirtilirse sorun cıkacagını sanmıyorum...

konuyu acarak gündeme getirdiginiz için teşekkür ederim en azından bu konu hakkında herkes görüşünü söleyebilecekler.

olumlu olursa eger, özelliksiz domainden ziyade özellikli domainlere rağbet olacagını düşünüyorum..

not: elinde yüzlerce domaini olan ama ilgilenemeyen bir cok arkadas oldugunu biliyorum böle bişey iki taraf içinde cok faydalı olacagına eminim...