goodwin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok güzel düşüncede bazı yerleri anlamadım mesela boşta yatmasın diye biri domaini bedava kullancak diosun bu kişi domaini kullancak bir kaç ay o domainetalip kişi domaini satın almak isterse kullanan kişi ne yapacak ? açıklarsan sevinirim
hocamdiyelim domain kullanılıyor biri kullanıyo bu sırada biri domaine talip oldu bu durumda 2 yol olucak domaini sisteme veren arkadaşa sorulacak satılıp satılmaması diyelimki satılsın dedi ne akdara satıldı domain 10 ytl 7 ytl domain sahibine verilecek 3 ytl ve hosttaki db çalışan arkadaşa verilecek bu sayede her 2 tarafta para kazanmış olcak.