mccyclonee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
buna benzer birşey 2 gün önce benim aklıma geldi valla
güzel düşünce haya geçirilirse güzel olur ama sömüren çok olur gibime geliyor :s

hocam işin başında iyi biri olursa hiç bişi olmaz ayrıca zaten domainini veren adamlar öle bi durumda geri alır chat diye site ortada kalır hem bu işi yasal ortamda yaparız güvenlik e sömürü ortadan kalsın diye misal sözleşme imzalanır çok resmiyet isterseniz