tasarla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok uygun fiatlar vit den hizmet alıyorsunuz daha ucaza satıyorsunuz vitdeki serverı sizemi alsak
Karar sizin ama benim için hiç etik olmaz bile bile Sinan ın müşterisini almak yanlış yapmış olurum

Sayğılarımla