Merhaba arkadaşlar. umarım doğru yere açıyorumdur. çünkü hatanın tam olarak nerden kaynaklandığını bilmiyorum.
şimdi ben kendi makinamda joomla script ini kurdum. kullanıyorum. başka bilgisayarlardanda benim pc ye bağlanabiliyorlar.
ancak kurulumdan sonra joomlanın verdiği admin şifresi ile sisteme giriş yapamıyorum. ne denediysem olmadı. scripti silip tekrar yükledim defalarca. her seferinde aynı sonuç. yani pc de bozuk olan bir taraf arıyorum ama bulamadım. madmin den girip database kontrol ettim onda da bir sorun göremedim.
ne yapmam gerekiyor.