Konu
F.Bahçe 3. torbada
28-08-2008, 11:18:47
#2
Zyxel
Üyeliği durduruldu
fena bir torba değil aslında. bizi zorlayacak bir rakip yok, celtic ve panathinaikos dışında. onlarda çok zorlamazlar. ben memnunun çekilişten