Merhaba,
Arkadaşlar ben hosting satıcısı değilim fakat dün bir kaç arakdaşa sponsor oldum sunucumun boş olmasından dolayı bu postuda o yüzden buraya açma gereği duydum.
şu anda bulunduğumuz daatcenterda kesintiler olduğu için başka bir datacenterdan sunucu siparişi verilmiştir bir kaç saate kadar elimize ulaşacaktır, ve hesaplar oradan tekrardan aktif edilecektir. hosting verdiğim arkadaşlar yedeklerini upload etmeyip bir iki saat daha bekleyebilirlerse memnun olurum.
Yeni datacenterda araştırdığımız kadarı ile sununun down olması %1 gibi bir ihimal bu yüzdende bu değişikliği yapmak zorunda kaldık.
Saygılar.