Ödemeniz gelecek ay için planlanmış.
Bu ayın sonundan itibaren ortalama olarak 30 gün içerisinde ödemenizi göndereceğiz, ödemeniz tutulmadığı veya başka bir şekilde yazılı olarak anlaşılmadığı sürece (e-posta da dahil olmak üzere)
bu tam olarak eylülün sonunda mı alacağım anlamın geliyor yoksa ?