Konu
Sizcede Çok Düşük Değilmi, Caps Koydum
28-08-2008, 00:44:01
#3
zdearban
yani düşük olması sırf forum yüzündenmi, böyle bi ayırım yapması ilginç
reklam aynı reklama tıklayan aynı, site ile ilişkilendirmesi çok tuhaf, biraz göz gezdirdim 50-60 tıka 7-8$ alınıyor ortalama, bende 330 tıkta anca okadar olmuş :S