Tercihimi Asustan yana kullanıyorum çünkü Hp'nin çoğu modeli müthiş ısınıyor ve performans kayıbına sebep oluyor gerçi Presario serisi bende kullanmıştım ama Compaq tı hp ile compaq birleştikten sonra çıkan hiçbir modeli kullanmadım.