Bi siteden falan alındıysa kaynağın üstünün kapatılması hoş değil diye dedim ama biri beyaz yerin üstündeki yazıyı söyledi biri resim kalitesi kötü dedi

Sitelerden falan alınmamış. Facebooktan alınmış hepsi alan üstüne kendi sitesinin adresini yazmış...